دستگاه بسته بندی یکی از انواع ماشین آلات فعال در صنعت است.و این صنعت بسته بندی ،بر صدر بازار نشسته است و در هر گوشه میتوان تاثیر آن را دید.
این دسته از ماشین آلات، مواد خوراکی،حبوبات،کالاهای صنعتی و بهداشتی را بسته بندی میکند. این دستگاه های بسته بندی با توجه به کاربردشان در انواع مختلفی تقسیم می شوند. و به دلیل اینکه فواید زیادی دارند بسیار مهم هستند.

ساخت بسته بندی صنعتی با قیمت مناسب

یکی از مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان در صنعت بسته بندی، پایین نگه داشتن هزینه است.
در بسته بندی صنعتی روش هایی برای کاهش هزینه وجود دارد.
اول اینکه شما نیاز به یک مشاور دارید که در مورد گزینه های بسته بندی صنعتی اگاهی دارد و میتواند شما را هدایت کند تا بسته بندی را انتخاب کنید که از محصول شما به خوبی مراقبت میکند و همچنین بسیار مقرون به صرفه است.
و راهکار دیگری که وجود دارد این است که به زیبایی و ظاهر بسته بندی توجهی نداشته باشید و فقط به حفاظت و نگهداری از محصول فکر کنید.راه حل سوم این است که تعداد سفارشی که میخواهید بدهید را کم کنید تا هم زباله کمتری وارد محیط زیست شود و هم هزینه کمتری بپردازید.

کارتن بسته بندی لوازم صنعتی

برای اینکه لوازم صنعتی خود را بسته بندی کنید باید از کارتن استفاده کنید.کارتن سازی ها باید در هنگام تولید نهایت دقت را داشته باشند.در گذشته بسته بندی لوازم صنعتی اصلا با کیفیت نبود و به همین دلیل هم به محصول آسیب می رساند و گاهی هم خسارت هایی را برای تولید کنندگان به وجود می آورد.

اما بسته بندی های صنعتی که در حال حاضر انجام می شود از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دیگر مانند گذشته نیست. زیرا کارتن سازی ها، با توجه به ویژگی های هر محصول کارتن های بسته بندی لوازم صنعتی را تولید میکنند تا محصول هیچ آسیبی نبیند.

انواع بسته بندی محصولات صنعتی

بسته بندی مرغ

مرغ یکی از محصولات صنعتی است و بسته بندی مرغ به صورت کارتن هایی است که دارای زیره و رویه هست می باشد.برای اینکه مرغ را بسته بندی کنند از کارتن ها و مقواهایی که وزنشان سنگین است استفاده می کنند.
برای اینکه بتوان کارتن های بسته بندی مرغ را در فریزر نگه داشت باید حتما کارتون های لمینتی را مورد استفاده قرار دهید.مزیتی که این کارتن ها دارند این است که از خشک شدن سطح مرغ جلوگیری میکند.

بسته بندی حبوبات

منظور از حبوبات، عدس و نخود و لوبیا است.  که آن ها را در بسته های یک کیلویی و دو کیلویی و .. بسته بندی میکنند.و برای اینکه سالم به دست مشتری برسد و هیچگونه آسیبی نبیند باید در کارتن های مادر بسته بندی شود تا در هنگام حمل و نقل دچار پارگی نشود.

دستگاه بسته بندی محصولات صنعتی | ماشین آلات بسته بندی | ماشین سازی نیکا پایان کامجو

دستگاه بسته بندی چه کاربردهایی دارد؟

از این دستگاه بسته بندی در تمام مراحل بسته بندی استفاده می شود. و برای اینکه یک محصول به مرحله بسته بندی برسد باید مراحل زیادی را سپری کند.که این مراحل شامل پر کردن و برچسب زدن و پالت کردن و… است.

برخی از بسته بندی ها به صورت دستی انجام نمی شود به طور مثال بسته بندی هایی که به همراه محصول به گاز نیتروژن دارند بسته بندی آن با دست انجام نمیشود
زیرا اگر به صورت دستی باشد برای انسان مضر است.در بسیاری از صنایع مهر و موم گرما برای امنیت محصول بسیار مهم است و اهمیت دارد.یکی از مهم ترین عواملی که در فروش، اهمیت دارد بسته بندی مناسب و زیبا است که میتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند.
در ادامه میخواهیم برخی دستگاه های بسته بندی را محصولات  به شما معرفی کنیم:

دستگاه پیلوپک

بیشترین کارایی که این دستگاه دارد در صنایع غذایی و خودرو و صنایع شیمیایی است. که به بسته بندی تک تک قطعات نیاز است. و دستگاه های پیلوپک انواع مختلفی دارد.

دستگاه بسته بندی پالت پیچ

دستگاه پالت پیچ در صنعت شیمیایی، الکترونیک،معماری و …کاربرد مهمی دارد. و همچنین از حساسیت بالایی هم برخوردار است.دستگاه پالت پیچ به کمک یک صفحه گردان میتواند با دقت بالایی به طور کاملا استاندارد بسته بندی را انجام دهد.تمام مراحل کار این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک است.و این مزیت باعث شده بسته بندی سریع و در کمترین زمان انجام شود.

دستگاه سلفون کش

اگر که شما میخواهید محصولات و مواد غذایی را بسته بندی کنید بهتر است که از دستگاه هایی استفاده کنید که بهداشتی و استاندارد هستند و مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته اند.
و اگر که شما از دستگاهی استفاده کنید که  بهداشتی و استاندارد نباشد دچار بیماری های زیادی می شوید و عواقب آن خوشایند نیست.با استفاده از دستگاه سلفون کش بسته بندی ماهی،سبزیجات و گوشت میتوانید مواد غذایی را با حفظ کیفیت در سلامت کامل به بازارعرضه کنید.

دستگاه بسته بندی پرکن و توزین

دستگاه بسته بندی پرکن در دو نوع پرکن حجمی و پرکن وزنی دیجیتال موجود است.که در نوع دیجیتال، محصولات از جنس گرانول و پودر هستند.که پرکن توزیع این عمل را میتوان با دو نوع دستگاه اتوماتیک و نمیه اتوماتیک انجام داد.نوع حجمی این دستگاه برای محصولاتی همچون عدس و شکرو .. کاربرد دارد. و همچنین در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است. و این دستگاه به شکل پیمانه کردن کار میکند. و در دستگاه تمام اتوماتیک نیروی انسانی هیچ نقشی در پر کردن کیسه و دوخت سر آن ندارد و این کار به سرعت و با دقت بالایی انجام می شود.

دستگاه بسته بندی وکیوم

آیا شما به دنبال این هستنید که طول عمر محصولات خود را افزایش دهید؟میخواهید راهی را پیدا کنید که از فاسد شدن مواد غذایی شما جلوگیری کند؟

ما به شما پیشنهاد میکنیم که از دستگاه وکیوم استفاده کنید.با استفاده از این دستگاه شما میتوانید به راحتی مواد غذایی خود را در شرایط بسیار خوبی قرار دهید.و با تزریق گاز ازت ،نگهداری و طول عمر محصول را افزایش دهید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد دستگاه بسته بندی محصولات صنعتیاطلاعاتی را به شما گزارش دهیم و شما دانستید که دستگاه بسته بندی یکی از انواع ماشین آلات فعال در صنعت هستند و این دستگاه میتواند محصولات زیای را بسته بندی کند.
با مراجعه به اینستاگرام نیکا پایان میتواند انواع دیگر دستگاه بسته بندی را مشاهده کنید.

تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۲۰۶۰۴۱۲۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.