دستگاه بسته بندی خاک گربه،مدرن ترین دستگاه بسته بندی است که در بسیاری از شرکت ها وجود دارند که خاک گربه را در بسته بندی های سلفونی پاکتی پک می کنند. از دستگاه های بسته بندی خاک گربه میتوان در خط تولید خشکبار و آجیل، خط تولید حبوبات،بسته بندی میوه خشک،سبزی خشک و خط تولید قند حبه هم استفاده کرد.

انواع دستگاه بسته بندی خاک گربه

دستگاه بسته بندی خاک گربه 2 توزین

ساخت دستگاه بسته بندی خاک گربه دو توزین از نوع تمام اتوماتیک است و در دو مدل پنوماتیک و مکانیک تولید و طراحی شده است.برای مکان های غیر صنعتی و یا مشاغل کوچک، نمونه پنوماتیک با بدنه یک تکه و منبع برقی تک فاز گزینه بسیار خوبی است. اما نمونه مکانیکی با حجم بیشتر و با بدنه دو تکه، از منبع برقی 3 فاز قدرت گرفته و ارتفاع بیشتری دارد.

نمونه مکانیکی مخصوص سوله های صنعتی مجهز به برق 3 فاز،طراحی و تولید شده است. دستگاه بسته بندی خاک گربه دو توزین مناسب مشاغل کوچک و کارگاهی است، و دستگاه دو توزین کمترین ظرفیت تولید را در میان ماشین آلات توزین دار دارد.

دستگاه بسته بندی 4 توزین

پر طرفدار ترین نمونه در میان تولید کنندگان محصولات غذایی دانه بندی شده (گرانولی) دستگاه بسته بندی خاک گربه 4 توزین است.این دستگاه دارای 4 کاپه است و همچنین ظرفیت متوسطی دارد و به همین دلیل برای مشاغل کوچک رو به پیشرفت گزینه بسیار خوب و مناسبی است.نحوه کارکرد دستگاه و فناوری آن همانند دستگاه 2 توزین است و اما تنها تفاوتش در سرعت بسته بندی است.

دستگاه بسته بندی خاک گربه 6 توزین

دستگاه بسته بندی خاک گربه به نسبت ماشین آلات دو و چهار توزین ظرفیت تولید بیشتری دارد و برای کارخانه جات بزرگ تولیده کننده محصولات گرانولی بسته بندی شده،گزینه بسیار خوبی است.منظور از محصولات گرانولی همان محصولات دانه بندی شده است

دستگاه بسته بندی خاک گربه 12 توزین

دستگاه بسته بندی خاک گربه 12 توزین با ظرفیت تولید و انعطاف پذیری بالا، برای کارخانه جات بزرگ تولید کننده محصولات غذایی بسته بندی شده بهترین و مناسب ترین گزینه است. این دستگاه قابلیت وزن کشی تا 4 کیلوگرم را داشته و به طور همزمان میتواند دو محصول متفاوت را بسته بندی کند.ظرفیت وزن کشی نمونه 12 توزین تقریبا دو برابر نمونه های4،6،2 توزین مجموعه است.

دستگاه بسته بندی خاک گربه | ماشین آلات بسته بندی | ماشین سازی نیکا پایان کامجو

از خصوصیت های منحصر به فردی که این دستگاه دارد این است که دارای دو هوش مصنوعی و دو تابلو برق کاملا مجزا است.این قابلیت با وجود ایجاد نقص فنی در یک از تابلو برق ها،در فرایند تولید، از توقف کامل جلوگیری میکند. این یعنی دستگاه با 50 درصد توان خود میتواند عملیات بسته بندی محصول را ادامه دهد.

خاک گربه چیست؟

گربه ها در طبیعت به طور غریزی عادت دارن که داخل خاک مدفوع و ادرار کنند و بعد هم روی آن را با خاک بپوشانند و با این حال برای محیط خانه نمیتوان از خاک طبیعی استفاده کرد به این دلیل که خاک طبیعی گرد و غبار زیادی دارد.خاک طبیعی همچنین ممکن است که انگل ها و میکروب های زیادی داشته باشد که ممکن است باعث بیماری گربه شود.

به همین علت است که محصولات تجاری به اسم خاک مخصوص گربه تولید شده است که بهتر از خاک طبیعی است و انواع مختلفی دارد.

چند ویژگی خاک گربه خوب

یکی از پر مصرف ترین لوازم مورد نیاز گربه ،خاک است و به همین دلیل باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.در ادامه میخواهیم چند ویژگی خاک گربه خوب را بیان کنیم:

1-یک خاک خوب باید بتواند به خوبی بوی ادرار و مدفوع را بگیرد.

2-باعث ایجاد حساسیت و آلژی در گربه نشود.

3-کیفیت خوب و عالی داشته باشد و همچنین قیمت مناسبی هم داشته باشد.

4-به خوبی دور مدفوع و ادرار گلوله شود و در کل خاک پخش نشود.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد دستگاه بسته بندی خاک گربه اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم،و شما دانستید که دستگاه بسته بندی خاک گربه مدرن ترین دستگاه بسته بندی است و همچنین شما را با انوع آن آشنا کردیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی شما میتوانید به سایت نیکا پایان مراجعه کنید، و انواع دستگاه بسته بندی را مشاهده کنید.

همچنین با دنبال کرن پیج اینستاگرام نیکاپایان کامجو میتوانید از آخرین محصولات و اخبار این حوزه مطلع شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.