دستگاه ساشه یک دستگاه چند منظوره عمودی است که کاربرد زیادی در محصولات صنایع غذایی و بهداشتی به طور تک نفره دارد و همچنین دستگاه ساشه انواع مختلفی دارد.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری

دستگاه بسته بندی ساشه پودری بیشتر در صنایع غذایی استفاده می شود و معمولا بسته های ساشه را به شکل مدادی و یا ایستاده پر میکنند که به انها ساشه مدادی میگویند.
این دستگاه ها به عنوان انواع دستگاه بسته بندی ساشه نسکافه تک نفره و انواع دستگاه بسته بندی ساشه قهوه تک نفره کاربرد دارند.
دستگاه های بسته بندی ساشه پودری، توزین با دقت بالا دارند و درصد خطای بسیار پایینی دارند.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری

انواع دستگاه بسته بندی ساشه تک نفره پودری 3طرف دوخت

این دستگاه میتواند انواع مواد پودری را در بسته های کوچک سه طرف دوخت مستطیل یا مربع بسته بندی کند.
در محصولاتی از جمله کاپوچینو فوری و همچنین بسته های ساشه دارویی، بسیار مرسوم هستند

یکی از مهم ترین مزیت هایی که استفاده از این نوع دستگاه ساشه دارد نیاز نداشتن به کمپرسور باد است که باعث شده صدای دستگاه کاهش یابد.
به دلیل همین مزیت خوبی که دستگاه بسته بندی پودری تک نفره دارد ،آن را به اولین گزینه برای مشاغل کوچک خانگی تبدیل کرده است.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری مدادی

این دستگاه انواع مواد پودری را در بسته های یک نفره با قطر کم ارتفاع بیشتر بسته بندی میکند.
از این نوع بسته بندی در قهوه های فوری شرکت نسکافه استفاده می شود.
و این دستگاه از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و حجم و وزن کمی دارد.
و با برق تک فاز هم قادر به کار کردن است

برسی انواع دستگاه ساشه و نحوه کارکرد آن ها

دستگاه ساشه انواع مختلفی دارد. که هر روز در تعداد بسیار بالا، محصولات یک نفره را بسته بندی میکند
و شما امروزه نمونه ای از این دستگاه را در تمامی صنایع بسته بندی مشاهده میکنید.
زیرا هر محصولی که تولید می شود بسته بندی محصولات بسیار کوچک هستند.و در تمامی صنایع استفاده از این دستگاه ضروری است.
برسی انواع دستگاه ساشه و نحوه کارکرد آن ها پیچیده و سخت نیست؛ بلکه به راحتی در کارخانه ها در دسترس کارگران است.
نام دیگر دستگاه ساشه، دستگاه پرکن است که میتواند در خط تولید به نحوه انجام کار، سرعت بیشتری بدهد و بسته بندی های زیادی را روزانه به بازار عرضه میکند.

قابلیت استفاده و ماندگاری بالا در انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری

برای اینکه شما بتوانید برای مدت طولانی از این دستگاه نگهداری ویژه ای کنید، بهتر است که این دستگاه را همیشه تمیز کنید.
باید پس از اینکه از این دستگاه دو بار استفاده کردید آن را پاکسازی و تمیز کنید تا دستگاه مناسب و سالمی داشته باشید.
برای بسته بندی های مختلف از این دستگاه استفاده می شود.
بسیاری از بسته بندی ها ممکن است مواد غذایی باشند و برخی از بسته بندی ها هم ممکن است که مواد شیمیایی داشته باشند و به این علت دستگاه را باید حتما پاکسازی کنید.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری | ماشین آلات بسته بندی | ماشین سازی نیکا پایان کامجو

دستگاه ساشه پودری چه کارایی در صنایع دارد

کارایی دستگاه ساشه پودری نیز با توجه به شکل و فعالیت های دستگاه ،برای تعدادی از محصولات در صنایع، مورد استفاده قرار میگیرد.
از این دستگاه ساشه برای بسته بندی پودرهایی مانند، پودر وانیل، انواع نسکافه و قهوه ها و نمک و شکر های تک نفره استفاده می شود.

شما با برسی و نحوه کارکرد دستگاه ساشه در زمینه ساشه پودری می بینید که روزانه بسته بندی این محصولات پودری در کارخانه ها بسیار زیاد است.
این دستگاه ساشه به خوبی محصولات را بسته بندی میکند و هیچ دستکاهی همانند این دستکاه ساشه به خوبی بسته بندی نمی کند

کارایی دستگاه ساشه به صورت چند نازل در صنایع

این دستگاه پیشرفته نوعی دیگر از ساشه زن است که کاربرد زیادی دارد.
و میتوان از ان به عنوان یکی دیگر از دستگاه های ساشه نام برد.با داشتن چند نازل شما میتوانید به طور همزمان با پر کردن مواد درون ورقه ها در همان لحظه درب آن ها را پرس کنید.
برای اینکه درب این مواد را بسته بندی کنید به گرما نیاز دارید.
زیرا اگر حرارتی وجود نداشته باشد این کار در هیچ صنعتی انجام نمی شود.
هر دستگاه بسته بندی با توجه به اندازه توانی که دارد، کار بسته بندی ساشه های کوچک را انجام می دهد که در صنعت امروزی گزینه مناسبی است.

قابلیت دستگاه ساشه پودری

1-برای بسته بندی ادویه جات، سماق،آویشن،قهوه،مواد دارویی استفاده می شود.

2-موادی مانند نمک،شکر،ژله و غیره… را بسته بندی میکند.

3-قابلیت نصب ایزی اپن را دارد.

4-سیستم عیب یاب هوشمند دارند.

5-برای جابجایی آسان، دارای چرخ هستند.

در چه کسب و کار هایی از دستگاه ساشه پودری استفاده می شود؟

تقریبا در تمامی کسب و کارها ا،ستفاده از پودرها دیده می شود.
هر یک از کسب و کارهایی که در صنعت فعال هستند به نحوه از این مواد استفاده می کنند. که هر کدام از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

در ادامه میخواهیم به برخی از تولید کنندگان بسته بندی ساشه پودری اشاره کنیم:

صنعت بسته بندی مواد خوراکی

بسیاری از پودرهایی که در بازار هستند خوراکی اند و شما به صورت روزمره میتوانید از آن ها استفاده کنید.پودر میوه،شربت،نوشابه و غیره..از جمله پودر هایی هستند که در بسته بندی مواد خوراکی به صورت ساشه ای مورد استفاده قرار میگیرد.
و اینگونه ساشه پودرها مورد توجه بسیاری از افراد است.

دستگاه بسته بندی نسکافه

دستگاه بسته بندی ساشه پودری | ماشین آلات بسته بندی | ماشین سازی نیکا پایان کامجو

نسکافه یا همان قهوه فوری در سال 1907 اختراع شد و به سرعت به یکی از پرطرفدارترین محصولات غذایی تبدیل شد.

بسته بندی نسکافه

برای اینکه نسکافه را بسته بندی کنند از متریال های گوناگون استفاده میکنند.
به دلیل اینکه این کالای خوراکی مورد استفاده بسیاری از مردم است، افراد زیادی هستند که مشغول بسته بندی این محصول هستند و با توجه به نیاز مصرف کننده، در مدل های مختلفی بسته بندی می شود. این مدل ها عبارتنداز: ظروف پلاستیکی،ظروف شیشه ای،قوطی های فلزی و انواع پاکت ها هستند. برای اینکه هر کدام از این مدل ها را بسته بندی کنیم به دستگاه های مناسب نیازداریم که کار بسته بندی را با کیفیت بهتر و سریع ترانجام دهند.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه نسکافه تک نفره چیست؟

انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری

این دستگاه مخصوص بسته بندی مواد پودری است.دستگاه ساشه پودری به راحتی میتواند انواع مواد پودری و شیمیایی با وزن100 گرم و یا کمتر را بسته بندی کند.این مدل از دستگاه پودری به غیر از نسکافه، انواع چاشنی(سماق،شکر،قهوه،نمک، و انواع محصولات پودری را در اندازه تک نفره بسته بندی میکند.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه مایع

دستگاه مایع ساشه برای بسته بندی تک نفره و وزن پایین، انواع مواد غذایی و شیمیایی مایع(سس سفید، قرمز و آبلیمو طراحی شده است.در ماشین بسته بندی ساشه پودری و ساشه مایع، تفاوت های کوچکی وجود دارد که استفاده از مخزن مخصوص مواد مایع، مهم ترین آن است.در انواع دستگاه بسته بندی ساشه هیچ محدودیتی وجود ندارد.با دستگاه بسته بندی نسکافه تک نفره میتوان انواع مواد شیمیایی را هم به راحتی بسته بندی کرد.

چرا اتوماتیک بودن دستگاه بسته بندی نسکافه تک نفره مهم است؟

یک دستگاه پرکن ساشه اتوماتیک به شما اجازه میدهد تا هر نوع کیسه ای را که میخواهید به کمک ان پرکنید.شما میتوانید ابعاد و اندازه بسته بندی ها و همچنین نام محصولات مختلف را روی حافظه دستگاه ذخیره کنید تا زمانی که میخواهید محصول مشخصی را بسته بندی کنید،فقط نام آن را انتخاب کنید و عملیات پرکردن به طورخودکار با توجه به سایز و نوع بسته بندی شروع شود.شما همچنین میتوانید خودتان تنظیم کنید که چه تعداد کیسه هایی را دستگاه در دقیقه تولید کند. امروزه بیشتر دستگاه های پرکن کیسه های مدرن یک پرکن انعطاف پذیرهستند،به این معنی است که شما با یک دستگاه ، میتوانید کار بسته بندی محصولات مختلف را انجام دهید.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری چه ویژگی هایی دارد؟

1- قدرت توزین آن 1 تا 50 گرم است.

2- نوع بسته بندی ان به صورت مدادی،سه سر دوخت و چهار سر دوخت است.

3- نوع عملکرد دستگاه، الکترومکانیک است.

4- برق دستگاه به طور تک فاز یا سه فاز است.

5- وزن دستگاه 220 کیلو گرم است.

6- سرعت بسته بندی ان 40 الی 60 بسته در دقیقه است.

چاپ روی بسته بندی نسکافه

پاکت های کرافت کاغذی قابلیت چاپ پذیری بالایی دارند. سلفون های بسته بندی و لمینتی، قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارند، که استفاده از ماشین آلات چاپی به روز و با کیفیت، یکی از عومل مهم درکیفیت چاپ است.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری | ماشین آلات بسته بندی | ماشین سازی نیکا پایان کامجو

دستگاه بسته بندی نسکافه تک نفره چه خصوصیاتی دارد

1- از جمله این خصوصیات میتوان به کیفیت بسته بندی اشاره کرد.استفاده کردن از متریال اولیه مرغوب برای این بسته بندی هیچ آسیبی به نسکافه وارد نمیکند و محصول با کیفیتی را به بازار عرضه میکند.اگر که بسته بندی شما مناسب و با کیفیت و ایده آل باشد از بروز برخی مشکلات مانند پارگی و … جلوگیری میکند.

2-  سرعت بالای بسته بندی، توجه بسیاری از بازاریابان را به سمت خود جلب کرده است.تولیدکنندگان میتوانند با استفاده از تنظیم سرعت در بسته بندی، تعداد بسته بندی ایده آل و مناسبی را در طی زمان مشخصی دریافت کنند.

3- هنگامی که با انواع دستگاه بسته بندی ساشه نسکافه تک نفره با پیغام خطایی روبرو شود،از کار ایستاده و برای ادامه کار منتظر تاییدیه مناسب است، و این مورد موجب می شود که محصول تولیدی، از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

4- انواع دستگاه بسته بندی ساشه نسکافه تک نفره هرگز دچار خوردگی و زنگ زدگی نمیشود به این دلیل که جنس بدنه آن از متریال بسیار مناسبی تهیه شده است.همچنین اگر ضرباتی هم به آن وارد شود به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی نمی شود.این نشان میدهد که بدنه ی دستگاه بسیار با کیفیت و مرغوب است.

5- ابعاد در تولید این دستگاه به نحوی تعیین شده است که به راحتی میتوان در بسیاری از مکان ها از آن استفاده کرد.این دستگاه ها به علت ارتفاع مناسبی که دارند مزایای بسیار زیادی را برای تولیدکنندگان در بر خواهند داشت.تولید کنندگان میتوانند در مغازه ها و فروشگاه های خود از این محصولات استفاده کنند.در این محصولات بسته بندی بیشتر به صورت مدادی است،و از این جهت استفاده از این دستگاه بسیار مناسب است.استفاده از فناوری های روز دنیا در دستگاه بسته بندی نسکافه تک نفره باعث شده است که این دستگاه دارای میزان برق مصرفی قابل قبولی باشد.

شرکت های رنگ سازی

شرکت های رنگ سازی تولیدات و نمونه کارهای خود را در قالب بسته های ساشه پودری تولید میکنند. برخی رنگ ها که در حوزه های مختلف استفاده می شود، در قالب پودر هستند و بسته بندی شان به صورت ساشه ای است. رنگ کتان،پشم،نخ،ودیگر موارد به طور ساشه پودری به بازار عرضه می شوند.

کلام آخر

ما در این مقاله اطلاعاتی را در مورد انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری به شما گزارش دادیم و شما دانستید که دستگاه ساشه پودری انواع مختلفی دارند و هر کدام از ان ها کارایی شان هم متفاوت است و قابلیت های زیادی دارند. شما با مراجعه به سایت میتوانید انواع دیگر دستگاه ها را مشاهده کنید.

جهت سفارش و اطلاع از دستگاه ها با ما در ارتباط باشید:

۰۹۱۲۰۶۰۴۱۲۷

09193668112

ارتباط از طریق واتس اپ:  09193668112

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.